مشکلات ماشین تصادفی چیست؟

بعد از تصادف خودرو چه کار کنید؟

از سوالات متداولی که بسیاری از مشتریان عزیز ما می‌پرسند این است که: بعد از تصادف یا چپ کردن ماشین، چه مشکلاتی پیش می‌آید؟ آیا ماشین بعد از تصادف شدید یا چپ کردن مثل قبل می‌شود؟ اتومبیل بعد از تصادف چقدر افت قیمت پیدا می‌کند؟ در این پست می‌خواهیم به این سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم.

امتیاز دهید:
5/5
مشکلات ماشین تصادفی

مشکلات ماشین تصادفی

شاسی خودرو مهم‌ترین بخش از خودرو است که نقش ایمنی و پایداری اتومبیل را دارد. شاسی اتومبیل تنها در ضربات سنگین و شدید است که تغییر شکل می‌یابد. در بسیاری از این ضربات، زاویه چرخ‌ها به هم می‌ریزد. همین موضوع باعث می‌شود که هنگام رانندگی با یک خودرو تصادفی احساس می‌کنید به یک سمت متمایل می‌شود. برای حل این مشکل و اصلاح شاسی باید فرآیند شاسی کشی انجام شود. در این فرآیند شاسی خودرو بصورت دستی به حالت اول بازمی‌گردد. بنابراین استقامت قبل از تصادف را هرگز نخواهد داشت. این مسئله می‌تواند در تصادفات و سفرهای با سرعت بالا برای سرنشینان خطرناک باشد. از دیگر مشکلاتی که بعد از تصادف شدید پیش می‌آید، آسیب به سیستم تعلیق و چرخ است.

آسیب به سیستم تعلیق خودرو

یکی دیگر از مشکلات ماشین تصادفی، آسیب به سیستم تعلیق اتومبیل است. اولین سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که سیستم تعلیق خودرو چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ سیستم تعلیق باعث می‌شود تا ضربات کمتری به اتاق خودرو و شاسی وارد شود تا شما یک رانندگی لذت‌بخشی را تجربه کنید. هم‌چنین اجزای سیستم تعلیق روی شاسی اتومبیل قرار می‌گیرند. برای همین است که پس از تصادفات سنگین شما شاهد لاستیک سایی، انحراف فرمان و لرزش فرمان می‌شوید. لذا بایستی خودرو بصورت کاملا اصولی بازسازی شود تا بعد از بازسازی شاهد وجود این مشکلات به هیچ وجه نباشید. بطور مثال قبل از تعمیر سیستم تعلیق، ابتدا باید شاسی خودرو بصورت دقیق چک و اصلاح شود. بروز لاستیک سایی یا تنظیم نبودن جلوبندی می‌توانید متوجه شوید که شاسی کشی درست انجام نشده یا سیستم تعلیق کماکان دچار مشکل است. بنابراین پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در تعمیر سیستم تعلیق صرفه‌جویی را کنار بگذارید. لذا کلیه قطعاتی که احتمال خراب شدن دارند را با اجناس مرغوب و اصلی تعویض کنید.

خریدار پژو پارس تصادفی

افت قیمت ماشین تصادفی چقدر است؟

یکی از سوالات پرتکرار شما عزیزان این است که: چه خودروهایی دچار بیشترین افت قیمت می‌شوند؟ کدام نواحی بیشترین تاثیر در افت قیمت خودرو تصادفی دارند؟ چطور افت قیمت یک خودرو تصادفی را محاسبه و ارزیابی کنیم؟ ابتدا به ساکن باید بدانید که بیشترین میزان افت قیمت مربوط به خودروهایی است که سقف آن‌ها دارای رنگ‌شدگی وسیع یا حتی تعویض است. بطور مثال در یک پژو ۲۰۶ تیپ ۲ سال ۹۲، رنگ‌شدگی سقف می‌تواند بیش از ۴۰ میلیون تومان از قیمت خودرو کم کند! اتومبیل پژو پارس TU5 مدل ۱۴۰۰ که دارای سقف رنگ شده باشد بیش از ۶۰ میلیون تومان افت قیمت خواهد داشت. اگر همین عدد را برای یک خودرو کیا اپتیما مدل ۲۰۱۳ بررسی کنید، بیش از ۲۵۰ میلیون تومان از ارزش قیمتی کاسته می‌شود که درصد قابل توجهی به حساب می‌آید! بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که افت قیمت اتومبیل‌هایی که دارای رنگ‌شدگی از ناحیه سقف هستند، هرچقدر مدل خودرو بالاتر باشد ارزش مادی نیز بیشتر می‌شود و میزان افت قیمت بیشتر می‌شود.

سخن پایانی

افت قیمت خودرو تصادفی از موضوعاتی است که هنگام فروش خودرو ذهن مالکین را درگیر می‌کند. در این پست بصورت کامل افت قیمت خودرو تصادفی را برایتان شرح داده‌ایم. هرچند این موضوع بستگی به میزان شدت تصادف دارد. آشنایی با قیمت خودرو تصادفی نقش مهمی در کاهش خسارت مالی هنگام خرید و فروش برای شما دارد. افت قیمت خودرو تصادفی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین بخش آن مربوط به خسارت بدنه اتومبیل می‌شود. تعمیر یا تعویض هر یک از بخش بدنه یا حتی رنگ‌شدگی در افت قیمت اثر گذار است. لذا قیمت نهایی خودرو تصادفی از مجموع تعمیر بخش‌های فنی و بازسازی مجدد و رنگ‌کاری شامل می‌شود. به همین دلیل خرید اتومبیل تصادفی باید توسط افراد کارشناس و خبره بررسی و انجام شود. امیدواریم معامله خوبی را تجربه کنید.

راه‌های ارتباطی:

فروش ماشین تصادفی تهران

آدرس

تهران- خیابان آزادی- نرسیده به میدان آزادی-خیابان کوی نور- گاراژ اتوکار عابدینی

تلفن مجموعه

۶۶۰۹۹۸۹۶

تلفن و واتساپ

09125453455

ساعت کاری

9 صبح - 8 شب

مسیریابی از طریق گوگل مپ

Scroll to top