بعد از تصادف خودرو چه کار کنید؟

پژو پارس تصادفی

با اتومبیل خود تصادف شدید کردید. فکر می‌کنید برای فروش کاری از دست شما برنمی‌آید؟ احساس می‌کنید ماشین شما بعد از تصادف به درد نمی‌خورد و در فروش بازنده هستید؟ آیا فکر می‌کنید سرمایه شما از بین رفته و فقط یک سند ماشین تصادفی رو دست‌تان مانده است؟ برای جواب این سوالات پرتکرار همراه ما باشید. اولین موردی که بعد از تصادف فکر هر مالک اتومبیل را درگیر می‌کند، مسئله خسارت و افت قیمت ماشین است. ضربه خودرو به هر شکلی که باشد حتما باید با خریدار درمیان گذاشته شود و تصادف را با جزییات کامل شرح دهد. ما با تجربه‌ حرفه‌ای دیرینه بصورت رایگان به شما عزیزان مشاوره می‌دهیم که اتومبیل تصادفی خود را به بهترین قیمت و شرایط بفروشید تا ضرر خود را به حداقل ممکن برسانید. لذا نکات مهمی را برایتان شرح می‌دهیم تا معامله خوب و مطمئنی را تجربه کنید.

امتیاز دهید:
5/5
بعد از تصادف خودرو تصادفی

صداقت، اولین اصل معامله!

اگر روش فروش ماشین تصادفی را بدانید و مواردی را پیشه راهتان قرار دهید معامله خوبی را درپیش خواهید گرفت. اولین و مهم‌ترین نکته در معامله خودرو تصادفی این است که صداقت را هرگز زیرپا نگذارید. درمورد تصادف صورت گرفته به هیچ وجه جزییات را کم و زیاد نکنید و هرآنچه که بوده را شرح دهید. این موضوع باعث می‌شود خریدار با شما هم‌دل شود. صداقت اصل معامله است چراکه باعث ایجاد اعتماد بین هر دو طرف معامله می‌شود. لذا باید حادثه را برای خریدار بصورت کامل شرح دهید. اینکه به چه صورت تصادف کرده‌اید و چه آسیب‌هایی صورت گرفت و شما چه اقداماتی جهت حل مشکل کرده‌اید. خریدار باید بداند که برای ماشین تصادفی شما چه گذشته تا بتواند تصمیم بگیرد که درصورت خرید چه کارهایی را باید انجام دهد. اصلا این انتخاب مناسب شرایطش است یا او هم دچار مشکل می‌شود؟

سخن پایانی​

پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات خود را درمورد خرید و فروش اتومبیل تصادفی بالا ببرید. بر اساس قانون اعمال شده از سال ۱۳۹۲ به بعد اتومبیل‌های که بالای ۶۰ درصد دچار آسیب در حوادث و تصادفات می‌شوند، مجوز بازسازی ندارند. بنابراین باید بصورت کاملا قانونی با گرفتن مجوز از راهنمایی و رانندگی اتاق و اسکلت اتومبیل تعویض گردد. درمورد این موضوع حتما تحقیق کنید که مقدار و میزان خسارت وارد شده بیش از حد است یا خیر.

درمورد سیستم تعلیق در پست قبلی برایتان صحبت کردیم. ممکن است بپرسید آیا اتومبیل تصادفی با بازسازی درست می‌شود یا خیر؟ پیش از فروش خودرو تصادفی اتومبیل را نزد یک تعمیرکار ماهر و یک کارشناس خبره نشان دهید و مشورت بگیرید. اتومبیل تصادفی خود را به یک مرکز معتبر و اشخاصی که جا و مکان ثابتی دارند معامله کنید. این یکی از مهم‌ترین نکات معامله خودرو تصادفی است که با افراد مطمئن این کار را انجام دهید. بهترین گزینه برای کاهش ریسک و ضرر معامله خودرو تصادفی این است که بصورت مستقیم و بدون واسطه با اشخاص مطمئن معامله کنید. در این زمینه ما کنار شما عزیزان هستیم. به عنوان جمعبندی درنظر داشته باشید که قبل از معامله حتما از صحت و سقم مشخصات خریدار و مکانی که فعالیت می‌کند اطلاعات کافی داشته باشید و بصورت دقیق تحقیق کنید. اشخص و افرادی که در مکان مشخص فعالیت می‌کنند، جوابگوی همه چیز قبل و حتی بعد از معامله هستند. امیدواریم معامله خوبی را تجربه کنید.

راه‌های ارتباطی:

فروش ماشین تصادفی تهران

آدرس

تهران- خیابان آزادی- نرسیده به میدان آزادی-خیابان کوی نور- گاراژ اتوکار عابدینی

تلفن مجموعه

۶۶۰۹۹۸۹۶

تلفن و واتساپ

09125453455

ساعت کاری

9 صبح - 8 شب

مسیریابی از طریق گوگل مپ

Scroll to top