افت قیمت ماشین تصادفی چقدر است؟

افت قیمت خودرو ماشین تصادفی چقدر است

افت قیمت ماشین تصادفی چقدر است؟ خرید اتومبیل تصادفی و رنگ شده برای بسیاری از افراد گزینه مناسب لحاظ می‌شود. چراکه از بابت بودجه و شرایط اقتصادی، در خودروهای داخلی مقرون به صرفه قلمداد می‌شود. هم‌چنین در خودروهای مدل بالا باعث افت قیمت به سزایی می‌شود و همین موضوع باعث جذب بسیاری از افراد می‌شود. کلیه خریداران علاقمند به خرید اتومبیل تصادفی، چپی یا رنگ شده باید درنظر بگیرند که خرید چنین اتومبیل‌هایی همواره با ریسک بالایی همراه هستند. لذا اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید دچار زیان مالی هنگفتی می‌شوید. به همین دلیل ما با تجربه حرفه‌ای در این بازار بصورت رایگان به شما عزیزان مشاوره می‌دهیم.

امتیاز دهید:
5/5
افت قیمت ماشین تصادفی

میزان افت قیمت ماشین تصادفی

بعضی از خودروها از نظر میزان شدت تصادف و آسیبی که متحمل شده‌اند بعد از بازسازی و تعمیر برای مصرف‌کننده مناسب نیستند! به طور کلی بعضی از خودروهای بازسازی شده با اینکه افت قیمت چشم‌گیری برای خریدار خواهند داشت اما خریدن و معامله کردن چنین اتومبیل‌هایی از نظر ما اشتباه است. لذا جهت خرید و معامله خودرو بازسازی شده، نکاتی را برایتان بازگو می‌کنیم که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند: اگر می‌خواهید از خرید خودرو تصادفی کمترین ضرر ممکن را متحمل شوید، بهتر است اجزای داخلی و خارجی اتومبیل را به دقت بررسی کنید و نکات مهمی را مدرنظر بگیرید. بطور مثال حداقل دخالت و تصرف در اسکلت اتومبیل صورت گرفته باشد و اصطلاحا اتومبیل دو تیکه نباشد. اتومبیل‌هایی که در هنگام تصادف به شدت آسیب می‌بینند یعنی از قسمت چرخ‌های عقب و زیرصندلی عقب تا سپر عقب. همچنین از قسمت سپر جلو تا کمک فنرهای جلو آسیب می‌بینندبطوریکه قسمت جلو اتومبیل یا قسمت عقب اتومبیل قابل استفاده نیست.

مجوز تعویض پلاک ماشین تصادفی​

اتومبیل‌هایی که درظاهر هیچ اثری از تعمیر ندارند. اتومبیل‌هایی که بعد از تصادف برای فروش مجدد نیمی از اسکلت اتاق اتومبیل اسقاطی یا نیمی از اسکلیت اتاق نو و استفاده نشده از طریف تعمیرکار تعویض شود. یعنی بخشی که در اثر تصادف آسیب دیده و بصورت عرضی بریده شده و اتاق نو جایگزین می‌شود، همین موضوع باعث می‌شود اصالت خودرو از بین برود. طبق بخشنامه‌ای که از سال ۱۳۹۲ به بعد اجرا شده، اتومبیل‌های دو تیکه که نیمی از اتاق بطوریکه یکجا تعویض می‌شود و اصالت خود را زیر سوال می‌برد دیگر تعویض پلاک نمی‌شوند. این خودروها ضعف ایمنی و استاندارد دارند و از نظر ما ایمنی این خودروها زیر ۳۰ درصد است. اطلاعات سند و بدنه تطبیق داشته باشد. اطلاعات سند را چک کنید و قسمت توضیحات سند (برگه سبز) را بررسی کنید.

بررسی دقیق ماشین تصادفی

اولین اقدام برای خرید اتومبیل، استعلام سند آن با شماره‌های مندرج شده در اتومبیل است. یعنی قبل از خرید اتومبیل با همراه داشتن برگه سبز خودرو، مشخصات و شماره‌های روی برگه سبز به دقت چک شود. هنگام خرید اتومبیل اطمینان حاصل کنید که سند (برگه سبز) اتومبیل حتما به نام فروشنده باشد یا شخصی فروشنده باید وکالت محضری با مهر معتبر به نام خود داشته باشد. هرگونه بی دقتی و نداشتن اطلاعات کافی و دقیق در زمان معامله اتومبیل ممکن است به ضرر شما تمام شود. در اتومبیل‌های تصادفی رنگ شده و بازسازی شده از نظر قیمت اتومبیل مهم است که اتومبیل مورد معامله حتی یک لکه رنگ بیشتر و اضافه‌تر از آن چیزی که فروشنده برای شما مشخص کرده نداشته باشد. درغیر اینصورت شخص خریدار از معامله ضرر می‌کند. تشخیص رنگ با چشم فقط زیر نظر نقاشان حرفه‌ای اتومبیل صورت بگیرد. تشخیص رنگ ماشین با چشم ریسک‌های زیادی به دنبال دارد. لذا برای اطمینان بیشتر به مراکز معتبر تشخیص رنگ خودرو مراجعه کنید که فقط با دستگاه‌های ضخامت‌سنج رنگ اتومبیل را چک‌میکنند. 

سخن پایانی

درمورد سیستم تعلیق در پست قبلی برایتان صحبت کردیم. سیستم تعلیق، ترمز و هدایت خودرو معیوب نباشد. تعمیر این بخش‌ها برای شما هزینه زیادی به دنبال دارد. با رعایت این نکات و بهره‌گیری از کمک یک متخصص، ریسک ضرر و کلاهبرداری را به شدت کاهش می‌دهید. این موضوع به شما کمک می‌کند که یک خرید مطمئن و پرسودی را تجربه کنید. فراموش نکنید ریسک خرید ماشین تصادفی هموارد بالاست. لذا بهره‌مندی از دانش حرفه‌ای متخصصین این حوزه الزامی است. در این زمینه می‌توانید از مشاوره و خدمات حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید. امیدواریم معامله خوبی را تجربه کنید.

راه‌های ارتباطی:

فروش ماشین تصادفی تهران

آدرس

تهران- خیابان آزادی- نرسیده به میدان آزادی-خیابان کوی نور- گاراژ اتوکار عابدینی

تلفن مجموعه

۶۶۰۹۹۸۹۶

تلفن و واتساپ

09125453455

ساعت کاری

9 صبح - 8 شب

مسیریابی از طریق گوگل مپ

Scroll to top