راهنمای خرید ماشین تصادفی – قسمت دوم

راهنما خرید ماشین تصادفی قسمت دوم

خرید ماشین تصادفی می‌تواند یک راه اقتصادی برای داشتن خودروی شخصی باشد، اما بدون دانش کافی، ممکن است با چالش‌های مختلفی مواجه شوید. در این مقاله، مراحل خرید ماشین تصادفی در ایران را به صورت گام به گام بررسی می‌کنیم تا شما را در این مسیر یاری دهیم. در پست قبلی درمورد نکات اولیه خرید ماشین تصادفی با شما سخن گفتیم. در این بلاگ مطلب را کامل میکنیم. پس با ما همراه باشید.

امتیاز دهید:
5/5

مراحل خرید ماشین تصادفی

نکات اولیه

در پست قبل گفتیم که قبل از خرید ماشین تصادفی ابتدا بودجه خود را تعیین کنید. ماشین موردعلاقه خودتان را با مشورت با یک کارشناس حرفه‌ای انتخاب کنید که برای تهیه لوازم یدکی و بازار فروش به مشکل نخورید.

سپس موقع انتخاب آگهی پشت ماشین بشینید و تست رانندگی کنید. حتی درصورت نیاز از یک دوست باتجربه یا بهتر از آن یک کارشناس حرفه‌ای کمک بگیرید. مدارک فروشنده و ماشین را بررسی کنید و برای مذاکره آماده شوید. حال چند نکته مهم در اینجا حائز اهمیت است.

نکات تکمیلی

شما درهنگام خرید ماشین تصادفی حتما حتما از یک کارشناس حرفه‌ای کمک بگیرید. ماشین تصادفی یک انتخاب استراتژیک و مهم است. چراکه اگر انتخاب شما خوب باشد سود بسیار خوبی میکنید ولی اگر انتخاب اشتباه باشد ضرر زیادی متحمل می‌شوید.

بنابراین تنها کسی که میتواند به شما کمک بزرگی کند، شخص با تجربه‌ای است که در همین بازار یعنی خریدار ماشین تصادفی فعالیت چندساله دارد. لذا ما میتوانیم به شما در این زمینه کمک کنیم.

اگر ماشین مورد نظر انتخاب خوبی باشد کافیست برای ثبت سند و انتقال مالکیت آماده شوید. برای این قضیه باید تمام مدارک فروشنده و خریدار هنگام انتقال مدارک کامل باشد و پیش از آن استعلام از دفاتر رسمی بگیرید که فروشنده مشکلی برای معامله مثل ممنوع المعامله بودن نداشته باشد. اگر درست بود، به یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی مراجعه کرده و سند مالکیت را به نام خود انتقال دهید. همچنین، انتقال بیمه را فراموش نکنید.

سخن آخر

همیشه موقع خرید و فروش خودرو به نکات زیادی دقت داشته باشید. اگر در این زمینه تجربه کافی ندارید، هیچ مشکلی نیست. چون ما با تجربه فراوان و صداقت در معامله کنارتان هستیم.

راه‌های ارتباطی:

فروش ماشین تصادفی تهران

آدرس

تهران- خیابان آزادی- نرسیده به میدان آزادی-خیابان کوی نور- گاراژ اتوکار عابدینی

تلفن مجموعه

۶۶۰۹۹۸۹۶

تلفن و واتساپ

09125453455

ساعت کاری

9 صبح - 8 شب

مسیریابی از طریق گوگل مپ

Scroll to top
اگه قصد خرید فروش ماشین تصادفی دارید حتما به ما سر بزنید خیر حتما