نکات مهم هنگام خرید ماشین خارجی

نکات مهم خرید ماشین خارجی

هنگام خرید ماشین خارجی باید یک سری نکات مهم را مدنظر داشته باشید تا جلوی ضرر را بگیرید. در این بلاگ قصد داریم به چند نکته ضروری بپردازیم. پیش از شروع، اگر قصد خرید و فروش خودرو تصادفی یا به اصطلاح ماشین تصادفی یا اتومبیل چپ کرده دارید، می‌توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. تنها کافیست از راه‌های ارتباطی که در انتهای صفحه قرار دادیم با ما درتماس باشید.

امتیاز دهید:
5/5

خرید ماشین خارجی، یک تصمیم هوشمندانه!

  • انتخاب یک اتومبیل خارجی دست دوم برای سرمایه گذاری با توجه به تورم برای حفظ کردن سرمایه خود مناسب است و میتوانید از سرمایه خود به پول نقد در اینده نیز مطمئن شوید. اتومبیل های دست دوم خارجی هم کیفیت بالایی دارند و همیشه ارزش قیمتی خود را حفظ می‌کنند. این نکته باعث شده تا اگر بیشتر از یک میلیارد تومان سرمایه دارید، روی خرید یک ماشین خارجی فکر کنید. بدین شکل هم از رانندگی و خودرو لذت می‌برید و هم از افت سرمایه خودتان جلوگیری کرده‌اید!.

خریدار خودرو تصادفی

فاکتور اول: انتخاب درست!

اولین و مهم‌ترین قدم قبل از خرید ماشین، انتخاب مدل درست است. شما اگر مدل اشتباه خرید کنید، ممکن است سالها اذیت باشید چراکه هم لذت رانندگی کافی را نمی‌برید و هم موقع خرید و فروش ماشین به مشکل نمی‌خورید. خیلی از اوقات بعضی از افراد از یک سری ماشین‌ها تعریف یا نقد می‌کنند. ممکن است هر ۲ حالت اشتباه باشد. اگر یک خودرو اشتباه بخرید ممکن است بعدها در تامین لوازم یدکی به مشکلات جدی برخورد کنید. پس حتما قبل از خرید از افراد حرفه‌ای مشورت بگیرید. شما می‌توانید در این زمینه از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید. کافیست با ما تماس بگیرید.

فاکتور دوم: اصالت ماشین

با گران شدن خودرو متاسفانه یک بازار سیاه در کشور ایجاد شده که بعضی اوقات یک سری از افراد سو استفاده می‌کنند. شما به قصد خرید ماشین کارکرده یا خودرو خارجی تصادفی می‌روید ولی بدون آنکه بدانید، اتومبیل ممکن است اصالت نداشته باشد. منظور از اصالت این است که هویت ماشین جابجا شده. بعضی از اوقات خودروها به دلیل تصادف شدید، یک سری از لوازم خودروهای دیگر را مالک استفاده می‌کند. مثل موتور، گیربکس و غیره. اگر پیش از تعویض پلاک و تطبیق شماره موتور و شاسی و اتاق قولنامه کنید ممکن است بعدا به درددسر و فرآیند قانونی بیفتید. بعضی از اوقات هم ممکن است حتی در تعویض پلاک این مورد توجه نشود و شما بعدها متوجه شوید. پس حتما از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید.

فاکتور سوم: سلامت ماشین

بعد از اینکه از اصالت ماشین مطمئن شدید، حتما اتومبیل را کارشناسی کنید. منظور ما از کارشناسی، کارشناسی کامل است یعنی رنگ و بدنه و اتاق گرفته تا فنی خودرو. خیلی از اوقات با کارشناسی دقیق متوجه عیب و ایرادات ماشین می‌شوید. سپس از تصمیم خود برای خرید آن اتومبیل منصرف می‌شوید یا تخفیف ویژه می‌گیرید. بنابراین همیشه قبل از خرید ماشین حتما کارشناسی کنید. در این زمینه می‌توانید از مشاوره ما استفاده کنید!

راه‌های ارتباطی:

جهت خرید خودرو تصادفی، ماشین تصادفی و اتومبیل تصادفی خود، کافیست با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید!

فروش ماشین تصادفی تهران

آدرس

تهران- خیابان آزادی- نرسیده به میدان آزادی-خیابان کوی نور- گاراژ اتوکار عابدینی

تلفن مجموعه

۶۶۰۹۹۸۹۶

تلفن و واتساپ

09125453455

ساعت کاری

9 صبح - 8 شب

مسیریابی از طریق گوگل مپ

Scroll to top