آیا خرید اقساطی خودرو برای سرمایه گذاری مناسب است؟

خرید اقساطی خودرو سرمایه گذاری

شما میتوانید با هر مبلغ سرمایه و نقدینگی که دارید وارد این سرمایه گذاری شوید. و استرس هایی که در سرمایه گذاری در بورس وجود دارد را متحمل نشوید. خرید خودرو اقساطی یک روش صحیح برای سرمایه گذاری است و این امکان را به شما می دهد تا مبلغ خرید خودرو را اقساطی پرداخت کنید. اگر سرمایه دیگری دارید میتوانید بودجه خود را در جای دیگر سرمایه گذاری کنید.

امتیاز دهید:
5/5
خودروهای بدون گارانتی

سرمایه‌گذاری با خرید خودرو

این نوع خرید امکان دسترسی اسان تر به خودرو را برای افراد فراهم میکند، سرمایه گذار میتواند از ارزش افزوده ان بهره ببرد،و هر موقع که تصمیم گرفت ان را به قیمت روز بازار بفروش برساند و سود ببرد. البته قبل وارد شدن به این کار شرایط خود را در نظر بگیرید که ایا قادر به دادن اقساط ماهیانه هستید؟ و ایا این خرید برای شما به صرفه است یا خیر؟

نکته مهم: سخن اخر

فروشندگان هر کدام معیاری برای فروش خودرو اقساطی تعیین میکنند، این موارد ممکن است شامل:پرداخت مبلغ به عنوان پیش پرداخت، تعیین مدت زمان و روش باز پرداخت،(مثلا چک یا واریز ماهیانه مبلغ) و نرخ سود و هزینه های جانبی مانند وکالت و مالیات باشد هنگام خرید اقساطی خودروی مد نظرتان را از همه لحاظ بررسی کنید و از موقع خرید نقدی دقیق تر کارشناسی کنید، به این دلیل که افراد سود جویی هستند که خودروهایی که ایراد و نقص دارند را به روش قسطی بفروش میرسانند که سرمایه خود را برگردانند متأسفانه این دسته از افراد اصلا به فکر خریدار نیستند. خودروی مورد نظر خود را در یک مکان معلوم مانند مغازه و یا نمایشگاه مشخص که از طرف فروشنده است معامله کنید و مطمئن شوید در آن محیط فعالیت کاری دارد.

راه‌های ارتباطی:

فروش ماشین تصادفی تهران

آدرس

تهران- خیابان آزادی- نرسیده به میدان آزادی-خیابان کوی نور- گاراژ اتوکار عابدینی

تلفن مجموعه

۶۶۰۹۹۸۹۶

تلفن و واتساپ

09125453455

ساعت کاری

9 صبح - 8 شب

مسیریابی از طریق گوگل مپ

Scroll to top