آیا خودروهای داخلی و مونتاژ داخل برای سرمایه گذاری مناسب هستند؟

از سال ۱۳۹۸ به بعد رسما واردات خودرو تحریم شد و تمامی نمایندگی های ایرتویا که زیر نظر تویوتا ژاپن و کیا موتورز (همان کیا کره) از کار و فعالیت دست کشیدند. ملک تعمیرگاهها و دفتر های فروش کاملا در کار خود متوقف شد. همچنین نمایندگی ها به خودروهای مونتاژ داخل مانند کرمان خودرو و بهمن موتور قرارداد بستند. از آن سال به بعد برند های مونتاژ داخل با کیفیت نسبتأ قابل قبولی روانه بازار کردند. در حال حاضر این خودروها با برنهای چینی رقابت میکنند، خودروهای مونتاژ داخل برای سرمایه گذاری مناسب هستند.

امتیاز دهید:
5/5

خودروهای مناسب برای سرمایه‌گذاری

در حال حاضر تعدادی از شرکت های خودرو مونتاژ میکنند که از نظر کیفیت و استهلاک از خودروهای چینی بهتر است و قطعات یدکی این خودروها دردسترس است، خودروهای لاماری از شرکت ارین پارس موتور و دیگنیتی و از شرکت بهمن موتور ، فونیکس تیگو ۸ پرو از مدیران خودرو و کی ام سی از کرمان موتور خودروهایی هستند که برای سرمایه گذاری مناسب هستند. بعضی از این خودروها قیمت بالایی دارند اگر به بودجه شما مطابقت ندارد، هیوندا اکسنت مونتاژ کرمان خودرو قیمت مناسب تری دارد و تمامی قطعاتش در بازار موجود است.

ماشین‌های خاص و لاکچری برای سرمایه گذاری

در شرایط فعلی کشور ما خودرو های گران قیمت به یک کالای خاص و لاکچری تبدیل شده است. خودروهایی که قطعات یدکی انها به قیمت باور نکردنی رسیده با مبلغی که در حال حاضر قطعات مصرفی بعضی از خودروهای خاص دارند در ۳-۴ سال پیش امکان خرید خودرو بود، خودروهای خاص هزینه های سنگینی دارند از نظر ما به هیچ عنوان به سراق خودروهای خاص مدل پایین نروید به دلیل این که استهلاک زیادی دارند و تمام سود خودرو را باید صرف هزینه های خودش بکنیم، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری خودروهای خاص مدل بالا هستند.

مثال خودروهای لاکچری

اگر سرمایه زیادی دارید به سراغ خودروهای تولید سال ۲۰۱۷ به بعد بروید، در چند سال اخیر خودروهای خاص مانند Benz در کلاس SوE و BMW X6 و سری7 و BMW i8 قیمت فوقالعاده بالایی را تجربه کرده اند، دلیل اصلی این اتفاق توقف واردات خودروهای خارجی و تک بودن انها در کشورمان است. قیمت این خودروها بالای ۵-۶ میلیارد تومان است.

سخن پایانی

افزایش قیمت این خودروها حتی از قیمت دلار پیش افتاده، یعنی هر فردی برای سرمایه گذاری به جای خرید دلار نگه داشتن ان و حتی مسکن به سراغ خرید خودروهای لوکس رفته سرمایه خود را چند برابر کرده و از تورم چند سال اخیر جا نمانده است. جهت خرید و فروش اتومبیل تصادفی خودرو تصادفی و ماشین تصادفی در ایران می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید‌

راه‌های ارتباطی:

فروش ماشین تصادفی تهران

آدرس

تهران- خیابان آزادی- نرسیده به میدان آزادی-خیابان کوی نور- گاراژ اتوکار عابدینی

تلفن مجموعه

۶۶۰۹۹۸۹۶

تلفن و واتساپ

09125453455

ساعت کاری

9 صبح - 8 شب

مسیریابی از طریق گوگل مپ

Scroll to top