جهت خرید خودرو های کار کرده، تصادفی و باز سازی شده بهتر است کدام خودرو ها را خریداری کنیم

داشتن خودرو ایمن و با کیفیت یکی از نیاز های هر خانواده ایرانی است. با توجه به این که بسیاری از افراد قدرت خرید اتومبیل صفر را ندارند و همچنین با توجه به تحریم ها واردات خودرو های صفر و افزایش قیمتهای خودرو ها تمایل به خرید خودروهای کارکرده از طرف اقشار مختلف جامعه بیشتر شده است اما برای خرید خودروهای کارکرده باید یک اصول و قواعدی را در نظر داشت. برای خرید اتومبیل کارکرده هرگز به یک برند گمنام اطمینان نکنید و به دنبال خرید یک خودرو خوش فروش که تمامی قطعات یدکی مربوطه در بازار موجود میباشد بروید. تجربه نشان داده که خوش فروش ترین خودرو ها از ایمنی و سلامت فنی لازم برخوردار میباشند و از طرفی داشتن فضای کافی برای سر نشینان یکی از نکات مهم از طرف خانواده میباشد.

خودرو هایی که تمامی قطعات یدکی و مصرفی به راحتی در دسترس میباشد . خرید و فروش این مدل خودرو ها همیشه رونق زیادی داشته،معنای خوش فروش بودن خودرو همین است. به عبارت دیگر خوش فروش بودن یعنی خودرو ایی که از طرف یک برند خودرو ساز وارد بازار میشود توانسته باشد همواره در معرض خرید و فروش قرار گیرد. خودرو هایی که این ویژگی را دارند میتوان گفت که خوش معامله است و فرقی نمیکند که خودرو دست دوم باشد یا خودرو صفر.. بعضی از خودرو ها با وجود کیفیتی که دارند انتظار میرود فروش بهتری داشته باشند ولی این چنین نیست و مطابق سلیقه بعضی از افراد جامعه نیست. بلعکس بعضی از خودرو ها که دارای کیفیت و امکانات اولیه و استاندارد های به روز نیستند از طرف برخی افراد فروش بهتری دارند

 
امتیاز دهید:
5/5

کدام خودروها را پیشنهاد میکنیم؟

دربین خودروهای تولید و مونتاژ داخل ۲۰۶و۲۰۷، پژو پارس،رنو تندر۹۰،رنو ساندرو، و خودرو های کمپانی کیا مانند اپتیما2021,اپتیماGTلاین و اپتیما هیبرید و کیا سراتو وارداتی نسل چهارم از کمپانی هیوندای خودروهای سوناتا،ازرا،النتراو جنسیس و مزدا 3 نیو در گروه خودرو های سدان خوش فروش میباشند. ودر خودرو های شاستی بلند: کیا اسپورتیج،توسان و هیوندای سانتافه،ix55 ودر خودرو های چینی تیگو5یا7، هایما،هاوال و جک S5 بیشترین و بالاترین امار در خریدو فروش را دارند ودر خودروهای بد فروش لیفان،ام وی ام 530
و جک S4 و میتسوبیشی اوتلندر ،لنسر و انواع مدل های جیلی و شاستی بلندهای سانگ یانگ را میتوان نام برد. به طور کلی خودرو های کره ای بالاترین امار در خرید و فروش . و رضایت از نظر قیمتو کیفیت را دارا میباشند

نکته مهم این است که:

انتخاب یک اتومبیل خارجی دست دوم برای سرمایه گذاری با توجه به تورم برای حفظ کردن سرمایه خود مناسب است و میتوانید از سرمایه خود به پول نقد در اینده نیز مطمئن شوید.
اتومبیل های دست دوم خارجی کیفیت بالایی هم دارند. در کشور ما خوش فروش ترین خودرو ها به دلیل قیمتشان مورد توجه خریدارن قرار میگیرد. و دومین فاکتور در خوش فروش بودن خودروهای خارجی کیفیت و لذت رانندگی میباشد در بازار فعلی کشورمان خودروهای خوش فروش قیمتشان از ۲۰۰ میلیون شروع میشود تا ۸۰۰ میلیون میباشد و بستگی به برند و میزان سلامت و کارکرد قیمت گذاری میشود. در این مقاله فرصت نبود تمامی برندها و محصولاتشان را برای خرید خودروهای دست دوم خارجی معرفی کنیم.اما نمونه هایی را ذکر کردیم و بعضی از نکات را برای یک خرید خودروی مناسب شرح دادیم. هنگام خرید خودرو  در نظر داشته باشید که بازار  خودروهای خوش فروش ها همیشه پر فروش وشلوغ است.وشما میتوانید با خیالی اسوده سرمایه خود را به اتومبیل دست دوم خارجی و حتی خودرو تصادفی تبدیل کنید.و با اطمینان می توانید در اینده همان سرمایه را به فروش خودرو بازگردانید.اما باید همواره نکات لازم برای خرید خودرو و حفاظت و نگهداری خودرو در نظر داشته و به کار ببرید.

بررسی دقیق ماشین تصادفی

اولین اقدام برای خرید اتومبیل، استعلام سند آن با شماره‌های مندرج شده در اتومبیل است. یعنی قبل از خرید اتومبیل با همراه داشتن برگه سبز خودرو، مشخصات و شماره‌های روی برگه سبز به دقت چک شود. هنگام خرید اتومبیل اطمینان حاصل کنید که سند (برگه سبز) اتومبیل حتما به نام فروشنده باشد یا شخصی فروشنده باید وکالت محضری با مهر معتبر به نام خود داشته باشد. هرگونه بی دقتی و نداشتن اطلاعات کافی و دقیق در زمان معامله اتومبیل ممکن است به ضرر شما تمام شود. در اتومبیل‌های تصادفی رنگ شده و بازسازی شده از نظر قیمت اتومبیل مهم است که اتومبیل مورد معامله حتی یک لکه رنگ بیشتر و اضافه‌تر از آن چیزی که فروشنده برای شما مشخص کرده نداشته باشد. درغیر اینصورت شخص خریدار از معامله ضرر می‌کند. تشخیص رنگ با چشم فقط زیر نظر نقاشان حرفه‌ای اتومبیل صورت بگیرد. تشخیص رنگ ماشین با چشم ریسک‌های زیادی به دنبال دارد. لذا برای اطمینان بیشتر به مراکز معتبر تشخیص رنگ خودرو مراجعه کنید که فقط با دستگاه‌های ضخامت‌سنج رنگ اتومبیل را چک‌میکنند. 

سخن پایانی

درمورد سیستم تعلیق در پست قبلی برایتان صحبت کردیم. سیستم تعلیق، ترمز و هدایت خودرو معیوب نباشد. تعمیر این بخش‌ها برای شما هزینه زیادی به دنبال دارد. با رعایت این نکات و بهره‌گیری از کمک یک متخصص، ریسک ضرر و کلاهبرداری را به شدت کاهش می‌دهید. این موضوع به شما کمک می‌کند که یک خرید مطمئن و پرسودی را تجربه کنید. فراموش نکنید ریسک خرید ماشین تصادفی هموارد بالاست. لذا بهره‌مندی از دانش حرفه‌ای متخصصین این حوزه الزامی است. در این زمینه می‌توانید از مشاوره و خدمات حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید. امیدواریم معامله خوبی را تجربه کنید.

راه‌های ارتباطی:

فروش ماشین تصادفی تهران

آدرس

تهران- خیابان آزادی- نرسیده به میدان آزادی-خیابان کوی نور- گاراژ اتوکار عابدینی

تلفن مجموعه

۶۶۰۹۹۸۹۶

تلفن و واتساپ

09125453455

ساعت کاری

9 صبح - 8 شب

مسیریابی از طریق گوگل مپ

Scroll to top