خودروهای بدون گارانتی

خودروهای بدون گارانتی

همه ما میدانیکه خودروهای داخلی و چینی کیفیت نسبتا پایینی دارند. پس در زمان فعلی مهمترین مورد داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است، اگر قصدشرکت در مزایده را دارین باید بدانید که این خودروها فاقد گارانتی میباشند، و بدون گارانتی به شما تحویل داده میشود، به طور مثال خودروهای مزایده ای ایران خودرو مانند (پژوپارسLXو رانا پلاس ویا معمولی)میتوان امیدوار بود که این ماشین ها تا مدتی به مشکلی بر نمیخورد و ریسک معقولی دارد.

امتیاز دهید:
5/5
خودروهای بدون گارانتی

خودروهای بدون گارانتی

همانطور که در ابتدا گفتیم، خودروهای بدون گارانتی معمولا به مشکل خاصی برخورد نمیکنند. البته اگر بد شانس باشین این ماشین ها مانندموارد معدودی از (ماشینهای صفر )که به سرعت به ایراد و خرابی می افتند و شما را در هزینه می اندازدو مبلغ زیادی را صرف تعمیر باید بکنید. به یاد داشته باشید که برای خودروهایی با اپشن های بیشتر مانند توربو شارژ،ایربگ صندلی و گیربکس اتوماتیک باید اطلاعات کافی داشته باشید که هزینه تعمیر و تعویض قطعات هزینه زیادی خواهد داشت.

مزایا و معایب خودروهای مزایده ای و بدون گارانتی

خودروهای مزایده ای بدون گارانتی میباشند هزینه تعمیر هر یک از موارد گفته شده خیلی زیاد است، به طور مثال هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک شاید به ۱۰۰ میلیون برسد، خریدارانی که خودرو از نمایندگی ها خریداری میکنند گارانتی دارند و در صورت خراب شدن قطعات ، میتوانند به نمایندگی مراجعه کنند و بدون هیچ هزینه ای در خواست تعویض قطعات خراب شده را بدهند. شما با شرکت در مزایده خودرو ۲۰ یا ۳۰ درصد مبلغی که باید برای یک خودرو در بازار بپردازید را میتوانید پس انداز کنید، در مزایده لیستی از خودروها را میبینید به همراه اسیب ها و ایراد هایی که دارند،شما خودرویی را درنظر میگیرید و متقاضی خرید ان میشوید، اگر بدون این که کارشناسی انجام دهید قیمت گذاری کنید، در این صورت اگر این خودرو از قبل رنگ شدگی داشته باشد. ویا ایرادی که شما متوجه ان نشده اید، شما از افت قیمت معمول مطلع نمیشوید و احتمالا شما ضرر خواهید کرد.

راه‌های ارتباطی:

فروش ماشین تصادفی تهران

آدرس

تهران- خیابان آزادی- نرسیده به میدان آزادی-خیابان کوی نور- گاراژ اتوکار عابدینی

تلفن مجموعه

۶۶۰۹۹۸۹۶

تلفن و واتساپ

09125453455

ساعت کاری

9 صبح - 8 شب

مسیریابی از طریق گوگل مپ

Scroll to top