کدام خودروهای ژاپنی برای سرمایه گذاری مناسب هستند؟

اگر برای سرمایه گذاری سرمایه قابل توجهی را دارید و مقدار سرمایه نقدی شما برای خرید خودروهای ژاپنی به اندازه است،خودروهای ژاپنی بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری میباشند. اکثر مدل های ماشین های ژاپنی قیمت بالایی دارند ولی در عوض استهلاک کمتری دارند،همانطور که قبلا گفتیم خودرویی خریداری کنید که استهلاک پایین و هزینه های نگهداری پایین تری دارند.

امتیاز دهید:
5/5

دلیل محبوبیت خودروهای ژاپنی

به طور کلی از کیفیت بالایی برخوردار میباشند و تمام قطعات استفاده شده برای تولید ماشین های ژاپنی بسیار با کیفیت هستند ماشین های ژاپنی خیلی کمتر از خودروهای دیگر به تعمیرگاه مراجعه میکنند. به طور مثال با توجه به تجربه ای که در چند سال اخیر در خرید و فروش خودرو به صورت حرفه ای کسب کرده ایم و ماشین هایی که برای تعمیر به ما مراجعه میکنند تنها خودرویی که درکشور ما بالای نیم میلیون کیلومتر به راحتی کار کرده است ژاپنی ها هستند مثل تویوتا و نیسان

خودروهای ژاپنی ممنوعه!

در شرایط فعلی کشور ما خودرو های گران قیمت به یک کالای خاص و لاکچری تبدیل شده است. خودروهایی که قطعات یدکی انها به قیمت باور نکردنی رسیده با مبلغی که در حال حاضر قطعات مصرفی بعضی از خودروهای خاص دارند در ۳-۴ سال پیش امکان خرید خودرو بود، خودروهای خاص هزینه های سنگینی دارند از نظر ما به هیچ عنوان به سراق خودروهای خاص مدل پایین نروید به دلیل این که استهلاک زیادی دارند و تمام سود خودرو را باید صرف هزینه های خودش بکنیم، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری خودروهای خاص مدل بالا هستند.هنگام خرید خودرو های ژاپنی به هیچ عنوان سراق برندهای میتسوبیشی و هوندا نروید، این دو مدل خودرو در بازار کشور ما خرید و فروش پر رونقی ندارند و از نظر نقد شوندگی نسبت به خودروهای دیگر ضعیف تر هستند و استهلاک بالاتر و هزینه بالایی دارند.

راه‌های ارتباطی:

فروش ماشین تصادفی تهران

آدرس

تهران- خیابان آزادی- نرسیده به میدان آزادی-خیابان کوی نور- گاراژ اتوکار عابدینی

تلفن مجموعه

۶۶۰۹۹۸۹۶

تلفن و واتساپ

09125453455

ساعت کاری

9 صبح - 8 شب

مسیریابی از طریق گوگل مپ

Scroll to top