سرمایه‌گذاری روی خودرو

این چند سال اخیر، افراد زیادی با افزایش قیمت خودرو و روند رو به رشد قیمت خودرو سود های زیادی برده و سرمایه خود را چند برابر کرده اند، خودرویی که قیمتش ۲۰۰میلیون بوده الان همان خودرو قیمتش نزدیک ۲میلیارد شده است. به همین دلیل عده زیادی از مردم فکر میکنند میتوانند سرمایه خود را در بازار خودرو بیاورند وسود ببرن،متاسفانه بیشتر مردم فقط سود این بازار را در نظر دارن عدم شناخت بازار خودرو همیشه موجب ضرر مردم میشود‌.

امتیاز دهید:
5/5

توصیه مهم به شما عزیزان

اگر با بازار خودرو اشنایی ندارید، اصلا وارد این سرمایه گذاری نشوید. افزایش قیمت خودرو به هیچ عنوان نمیتواند سود به حساب بیاوریم،کاهش شدید ارزش پول باعث شده است قیمت خودروها افزایش پیدا کند و تورم به وجود امده باعث شده قیمت خودرو رو به افزایش باشد. در اکثر کشورهای دنیا خودرو به عنوان سرمایه شناخته نمیشود.

چرا در ایران خودرو گران است؟

در اکثر کشورهای دنیا خودرو به عنوان سرمایه شناخته نمیشود،ولی در کشور ما به دلیل تورم خرید خودرو یک روش برای سرمایه گذاری به حساب می اید حتی با این که در چند سال اخیر قیمت خودرو از طلا و دلار بیشتر افزایش داشته ولی راه مناسبی برای سرمایه گذاری نیست، به طور کلی سرمایه گذاری خودرو هم مزایا دارد و هم معایب، مهمترین مزایای این سرمایه گذاری حفظ شدن ارزش پول در تورم های اقتصادی است. اگر هدف شما از خرید خودرو سرمایه گذاری است باید چند مورد مهم رو رعایت کنید که دچار ضرر و زیان نشوید. مناسب ترین خودروها برای سرمایه گذاری کدام از نظر کارشناسان ما برای نتیجه گرفتن خوب از سرمایه گذاری خودروها را به دو دسته ماشین های تولید داخل و ماشین های خارجی و وارداتی تقسیم کنیم. اگر هدف شما از خرید خودرو سرمایه گذاری است باید چند مورد مهم رو رعایت کنید که دچار ضرر و زیان نشوید.

خودروهای مناسب برای سرمایه‌گذاری

از نظر کارشناسان ما برای نتیجه گرفتن خوب از سرمایه گذاری خودروها را به دو دسته ماشین های تولید داخل و ماشین های خارجی و وارداتی تقسیم کنیم. دلیل این کار این است که تمام مردم سرمایه یک اندازه ندارند و باید به میزان بودجه ای که داریم برای خرید خودرو اقدام کنیم، یکی از نکاتی که برای سرمایه گذاری در نظر داشت ماشین مورد نظر قابلیت نقد شوندگی بالایی داشته باشد. در بازار فعلی و حتی موقعی که به دلیل نوسانات بازار خرید و فروش خودرو راکد میشود و به طور کلی هر زمان که تصمیم به فروش گرفتیم بدون ضرر بتوانیم به پول نقد تبدیل کنیم.

سخن پایانی

اگر بودجه مالی و قدرت نقدینگی دارین خودرو مورد نظر برای سرمایه گذاری وارداتی باشد،ماشین های وارداتی با بالا رفتن دلار نوسان پیدا میکند،و ارزش سرمایه در بالا رفتن تورم حفظ میشود و سود بیشتری دارد. نکته بعدی: برای خرید خودرو هایی اقدام کنید که تا حد امکان قیمت مناسب تر و پایین تری دارند، خودروهای ارزان تر راحت تر بفروش میرسد و قابلیت نقد شوندگی بالایی دارند. اگر تصمیم دارند علاوه بر سرمایه گذاری ماشین مورد نظر را استفاده کنید، حتما خودروهایی که استهلاک پایین تر را دارند خریداری کنید، این روزها استهلاک خودرو ها در بالا ترین سطح است به این دلیل خودرویی انتخاب کنید که استهلاک کمتر و هزینه نگهداری کمتری دارند. برای خرید و فروش خودرو تصادفی ماشین تصادفی و اتومبیل تصادفی با ما تماس بگیرید‌

راه‌های ارتباطی:

فروش ماشین تصادفی تهران

آدرس

تهران- خیابان آزادی- نرسیده به میدان آزادی-خیابان کوی نور- گاراژ اتوکار عابدینی

تلفن مجموعه

۶۶۰۹۹۸۹۶

تلفن و واتساپ

09125453455

ساعت کاری

9 صبح - 8 شب

مسیریابی از طریق گوگل مپ

Scroll to top