آیا خودروهای چینی برای سرمایه گذاری مناسب هستند؟

در چند سال اخیر در کشور ما خودروهای چینی شناخته شده اند و کاملآ در بازار خودرو جای خود را باز کرده اند. تا حدی که بعضی از افراد زیادی در بازار خودرو به سمت خرید ماشین های چینی روی اورده اند. رقبای خودرو های اروپایی در کشور ما خودروهای چینی هستند، تا قبل از تحریم ها و متوقف شدن واردات خودروهای اروپایی به کشور خریداران ماشین در بازار خودروهای چینی را خریداری نمیکردن.

امتیاز دهید:
5/5

دلیل محبوبیت خودروهای چینی

بعضی از خودروهای چینی به جایگاهی رسیده اند که در بازار خودروهای لوکس نام برده میشود، با بالا رفتن تورم و قیمت ارز در کشور،بسیاری از افرادی که میخواهند در بازار خودرو سرمایه گذاری کنند به سمت خرید این خودرو ها میروند. یکی از دلایل مهم، وجود قطعات یدکی و مصرفی در بازار است و بیشتر قطعات این خودروها در دسترس است.

نظر ما درمورد بازار این خودروها

با توجه به تجربه ما در این چند ساله بعضی از برندهای خودرو ساز چین از ابتدای وارد شدن به بازار خودرو کشور ما بعد از گذشت چند سال پیشرفت چشم گیری داشته اند تا حدی که میتوانیم برای سرمایه گذاری و یا خرید برای خانواده به شما معرفی کنیم‌. برندهایی مانند جک و ام وی ام با گذشت زمان شرایط مطلوب و کیفیت قابل قبولی را پیدا کرده اند این دو برند که نام بردیم خودروهای به روز و جدید که در حال حاضر تولید میکنند با کیفیت هستند به طور مثال ام وی ام X22 و X55 و جک S5وS3 ازکیفیت مطلوبی بر خوردار هستند. اگر سرمایه بیشتری را دارا میباشید بهتر است به سراق خودروهای به روز تر نظیر هایما و هاوال رفت و سرمایه گذاری کرد.

سخن پایانی

افرادی که این خودروها را خریداری میکنند و رضایت دارند. نکته مهم که شاید برای خرید خودرو به شما کمک کند و طبق تجربه کسب شده توسط گروه ما با خرید خودروهای به روز چینی شما پول و سرمایه کمتری نسبت به برندهای اروپایی پرداخت میکنید ولی در عوض از اکثر اپشنهای خودروهای اروپایی و ژاپنی بر خوردار هستید،

راه‌های ارتباطی:

فروش ماشین تصادفی تهران

آدرس

تهران- خیابان آزادی- نرسیده به میدان آزادی-خیابان کوی نور- گاراژ اتوکار عابدینی

تلفن مجموعه

۶۶۰۹۹۸۹۶

تلفن و واتساپ

09125453455

ساعت کاری

9 صبح - 8 شب

مسیریابی از طریق گوگل مپ

Scroll to top